Met dit bedrag betalen we het personeel van het klantcontactcentrum. Het gaat in totaal om 27 fte. Deze medewerkers verwerken alle telefoontjes, mailtjes, chats en berichten op sociale media die wij ontvangen. Daarnaast is er ook budget dat ingezet wordt op de piekmomenten. We huren dan extra personeel in. Een ander deel van de kosten heeft betrekking op de uitvoering van kwaliteitsonderzoeken. De kwaliteitsonderzoeken geven inzicht in hoe de inwoner onze dienstverlening ervaart. Hierdoor kunnen wij onze dienstverlening aan de inwoner verbeteren. |
---|
bedragen x € 1 miljoen
omschrijving | begroot | begroot | realisatie | realisatie | resultaat |
---|---|---|---|---|---|
lasten | baten | lasten | baten | ||
inkoop | 0,2 | 0,1 | 0,1 | ||
personeel | 1,8 | 1,2 | 0,6 | ||
inhuur | 0,1 | 0,9 | -0,8 | ||
totaal | 2,1 | 0,0 | 2,2 | 0,0 | -0,2 |
We hebben ingehuurd op openstaande vacatures, wat per saldo tot een tekort van € 0,2 miljoen leidt. We zijn bezig om meer vast personeel aan te nemen bij communicatie & dienstverlening zodat we steeds minder hoeven in te huren.